Шкарпетки з написами зараз особливо популярні
Відомий російський бренд шкарпеток випустив нову колекцію «Вуличні» з написами від російських вуличних художників. Серед авторів є і уральці - Ілля Мізки, команда Rayons, Trin з Destroyers і Skea, а всього в проекті взяли участь 23 художника.
- Вулиця - це величезний ресурс для пошуку натхнення. У місті я завжди звертаю увагу на стіни, графіті і написи. Випадково помічене слово на паркані може запустити ланцюжок асоціацій і привести до створення цілої колекції, - розповіла арт-директор бренду St. Friday Socks Джема Сакушева. - У нас давно була мрія дати вуличним художникам слово, тому що нам самим цікаво дізнатися, що надихає тих, хто надихає нас. І так, ми вважаємо це мистецтвом, нехай не завжди доречним, іноді на грані, але тим не менше графіті - це як мінімум самовираження. Як максимум - стиль життя.
На носках з'явилися написи «Район», Street killa, «Красава», «Брат», Be active, Let's Yo, «Морг or work», Funk You, «Ass як долар» та інші фрази, які спочатку були написані на стінах в різних містах Росії.
Графіті «Work or морг» з'явилися в Єкатеринбурзі в травні цього року. Його автор - Ілля Мізки
Нещодавно ми розповідали про іншу роботу Іллі Мізки. У Нижньому Новгороді він прикрасив згорілий дерев'яний будинок .
Текст: Олена ХАЗІНУРОВА
Фото: Ілля МОЗГИ / vk.com; St. Friday Socks