Привіт! Почну з того, що я сам час від часу користуюся інтернетом від Інтертелеком (а останнім часом, тільки їм і користуюся). Так ось, я дуже добре знаю, що значить пропадає інтернет, падає швидкість, не вдається підключитися до інтернету і т. Д. Вирішив написати свої думки з цього приводу. Просто цікаво, це тільки в мене бувають такі проблеми з цим провайдером, або це у всіх так (що швидше за все).
Уже не раз бачив в мережі питання, типу: "пропадає інтернет від Інтертелеком, що робити", "сильно падає швидкість інтернету" і т. П. Зверніть увагу, ця стаття про проблеми, які з'являються вже після налаштування модему, коли у вас все працює, і періодично з'являються проблеми. Якщо у вас відразу після завершення налаштування модему погана швидкість інтернету від Інтертелеком, то спробуйте налаштувати свій модем програмою AxesstelPst EvDO BSNL 1.67 , або встановіть і налаштуйте антену для модему .
Якщо кому цікаво, то у мене модем Huawei EC 306, безлімітний тариф «Супер 3G Безліміт» і працює все це через роутер Asus RT-N18U . Тобто, роутер роздає інтернет з 3G USB модему на всі пристрої з Wi-Fi. Втім, це не важливо. У вас просто 3G модем може бути підключений до комп'ютера. Я теж іноді підключаю безпосередньо, але описані в цій статті проблеми залишаються.
Давайте ближче до теми статті. В принципі, інтернет працює нормально. Та й швидкість на новому тарифі хороша, плюс безліміт. Але, часто бувають проблеми, які я думаю знайомі всім. Буває, що інтернет просто не працює кілька годин. Або працює, але на дуже і дуже низькій швидкості. Користуватися ним практично неможливо. Ще, у мене часом мій 3G модем просто не підключається до інтернету. Якщо на комп'ютері, то це зазвичай помилка 678 "Віддалений комп'ютер не відповідає". Ця помилка знайома напевно всім, хто користується 3G інтернетом, і не тільки від Інтертелеком. Бувають і інші помилки.
І найцікавіше, що пару хвилин тому все працювало, і раптом інтернет пропав. Може бути статус підключення "без доступу до інтернет". Іноді, рятує просто відключення від інтернету, і повторне підключення. Але навіть після цього, швидкість може бути дуже низькою. Або взагалі підключиться заново не виходить. А через деякий час все проходить, і інтернет починає нормально працювати. Ще помітив, що коли з'являються такі проблеми, то у мене на модемі або горить зелений індикатор, або блимає. Це означає, що модем просто не бачить сигнал (можливо я помиляюсь, поправте мене).
Тобто виходить, що це проблеми не в комп'ютері, не в модемі, і навіть не в роутері. Це каике збої на базовій станції у провайдера Інтертелеком. Це очевидно. Так як ми підключаємося до різних базових станцій, то проявлятися подібні проблеми можуть по-різному, або взагалі не проявлятися. Тут уже як пощастить. Мені здається, що все залежить від завантаженості базової станції. Чим більше клієнтів на БС, тим більше проблем у роботі інтернету, ну і на швидкість це впливає дуже добре.
Я ще помітив, що у мене вже кілька разів саме вечорами, швидкість падала практично повністю, навіть сторінки в браузері не відкривалася. Ось виміри за один вечір:
А через кілька годин все знову починало працювати. Швидкість була нормальна. Я розумію, вечорами швидкість може бути нижче, але не настільки ж.
Дзвінки на підтримку. Коли інтернет вже не працював по кілька годин, я звичайно ж дзвонив в підтримку Інтертелекому. Нічого мені там конкретного ні разу не порадили. Кажуть базова станція працює нормально, проблем немає. Радять перевіряти настройки підключення, або пробувати створити нове підключення до Інтертелеком. Ну погодьтеся, це повна нісенітниця. Адже пару хвилин назад все працювало, що там могло змінитися в цих настройках 🙂
Я розумію, бувають якісь технічні проблеми, і т. Д. Але щось дуже часто таке трапляється. І коли сидиш кілька годин, і чекаєш коли ж інтернет знову запрацює, то якось не дуже приємно. Не зрозуміло за що ти платиш гроші. Якщо хтось із компанії Інтертелеком читає це, будь ласка, зробіть що б все працювало стабільно і без збоїв.
оновлення
У коментарях Іван написав, що проблему з обривами підключення він вирішив відключенням вбудованої антени на модемі. Коли до модему підключена зовнішня антена. Так само можна відключити гібридний режим. Я сам не перевіряв, але можливо ці рішення комусь знадобляться. Гуглити інструкцію по відключенню зовнішньої антени конкретно для свого модему. Швидше за все в мережі є необхідні інструкції.
висновки
Якщо у вас інтернет через 3G USB модем працював добре, і раптом перестав, з'явилися проблеми з підключенням, або впала швидкість, і при цьому ви нічого не змінювали (в настройках), то це однозначно проблеми на стороні провайдера. Швидше за все, потрібно просто почекати, і все запрацює.
Якщо ж проблема не проходить, то телефонуйте на підтримку провайдера Інтертелеком (якщо у вас цей провайдер). Хоча б повідомте їм про проблему. Може чимось і допоможуть.
Ось навіть коли писав цю статтю, інтернет почав працювати дуже нестабільно, швидкість сильно впала, підключенні весь час розривалося. Навіть тест швидкості не міг зробити. Напевно не хотіли, що б я публікував цю статтю 🙂
А як у вас працює інтернет від Інтертелеком? Бувають проблеми про які я писав у статті? Якщо так, то як часто, і що ви робите. Поділіться в коментарях.
Бувають проблеми про які я писав у статті?