Ваша корзина

В корзине нет товаров
Вход с паролем Регистрация
Каталог
Партнерские сайты
Сервис
  • Поставщики
  • Доставка
  • Гарантия
  • О магазине
Статьи

Наши коллеги artmisto.net

Web и интернет

Интересные статьи

Статьи из мира интернета

artmisto.net
Наши коллеги artmisto.net. Казино "Buddy.Bet" радо сообщить всем азартным игрокам о запуске своего нового сайта, предоставляющего множество увлекательных игр и выгодных бонусов.

Последние статьи
Где заказывать ремонт ноутбука: пара советов для пользователей

Юридическое сопровождение сделок с недвижимостью юридических лиц

Бесшовные натяжные потолки – прекрасное решение для любого помещения

Мини атс panasonic
Видеокамеры для всех

 

 

Широкий выбор:

видеокамеры и аксессуары

Телевизоры LCD

Рекомендуем:  

   Каталог телевизоров LCD

по доступным ценам 

Рейтинг
Сейчас на сайте
На данный момент
в магазине находится:

1 посетитель(ей)

Перевізники з побоюванням дивляться на розширення автопарку

  1. У порту Роттердам тестують технологію автоперевезень «рух караваном»
  2. У Ганновері оголошено переможця конкурсу «International Truck of the Year 2019»
  3. У Німеччині на автобані їздитимуть вантажівки без водіїв
  4. Транспортна тиждень (16 травня - 23 травня)
  5. Скільки коштує безпека на дорозі

У литовських засобах масової інформації все частіше з'являються повідомлення про те, що транспортний ринок оживає, і перевізники знову почали інтенсивно купувати тягачі. CargoNEWS про нові тенденції вирішили поговорити з власниками транспортних засобів та продавцями вантажного транспорту.

Найчастіше купуються старі транспортні засоби

Представники вільнюських фірм, які торгують уживаними тягачами, кажуть, що на сьогоднішній день відчувається попит на такі транспортні засоби, так як вони обходяться дешевше. На даний момент банки неохоче надають кредити для покупки нових тягачів, крім того, погіршилися умови взяття кредиту - необхідно заплатити 30% від його вартості.

Представник АТ "Swedbank" Вітаутас Бучюнас каже, що про оновлення парків починають думати найсильніші і ефективні фірми. «Вони працюють на ринку вже багато років і навіть під час підйому економіки накопичували резерви. Під час кризи ці фірми стали сильніше, так як з ринку довелося піти компаніям, які працювали менш ефективно. Протягом декількох останніх років знайшлися клієнти, які звернулися в банк з проханням профінансувати покупку нових транспортних засобів. Більшості з них банк запропонував фінансування ».

Керівник UAB "TDS Group" Дарюс Шіпкаускас каже, що старі тягачі на литовському ринку знову стають затребуваними. «Люди вважають, що краще старий - але свій, ніж новий - але з довгостроковими фінансовими зобов'язаннями. Просто побоюються знову «зав'язати петлю» на шиї. Адже зараз перевізник за ту суму, яку повинен заплатити банку в якості внеску, практично може купити новий тягач. Перевізники бояться розширювати парки - адже ніхто не знає, скільки триватиме так зване «пожвавлення» », - аналізує Д. Шіпкаускас.

Він зазначає, що пожвавлення на ринку почалося приблизно півтора місяці тому. За словами керівника "TDS Group", на Заході ціни на тягачі стрімко ростуть. В цьому році вони збільшилися приблизно на 15-20%, і зараз коштують 70 тис. Євро.

Керівниця UAB "Petrina" Зіта Дабужінскене впевнена, що тягачі купуються не тому, що ринок оживає, а в разі потреби. «Ті фірми, у яких банки забрали по кілька десятків тягачів, позичають гроші і купують тягачі для того, щоб було на чому працювати, так як нічого іншого робити не вміють. Ні про яке пожвавлення ринку не може бути й мови доти, поки робота йде нечесним шляхом. Більшість перевізників і експедиторів вже давно втратили почуття власної гідності. Виживуть лише ті, які працюють чесними методами, а зараз ситуація така, що багатьох наших перевізників на Заході перестали поважати », - обурюється З. Дабужінскене.

Кількість замовлень зростає

Директор з продажу вантажних автомобілів UAB "Silberauto" в Литві Паулюс Краучюнас каже, що на даний момент сильно збільшилася кількість замовлень на тягачі "Mercedes-Benz". Якщо порівнювати з тим же періодом минулого року, то першу чверть цього року, і особливо перші два місяці другій чверті цього року, можна вважати справжнім пожвавленням. «На сьогоднішній день клієнти замовили 150 тягачів. Поки що ніхто не замовляє тільки автовозів. Прогнозується, що ринок цих транспортних засобів оживе тільки в кінці цього або на початку наступного року », - говорить П. Краучюнас.

Керівник відділу з продажу автомобілів UAB "Transmitto" (представник IVECO) Ігнас Субачюс так само стверджує, що на ринку продажів тягачів - жвавість, проте він не наважується назвати цього успішного періоду пожвавленням ринку.
Головний менеджер з продажу автомобілів UAB "Skuba" Недас Якнюнас каже, що інтерес до нових тягачів насправді відчувається, проте він не є прямо пропорційною до кількості складених контрактів. «Запитів багато, а укладених контрактів лише один інший. Збільшилася інтерес відчувається з Нового року, однак продажу загальмовуються через негнучкості банків », - розповідає Н. Янкунас.

Директор торгівлі UAB "Scania Lietuva" Кястутис Бяцявічюс зауважує, що фірма отримує все більше запитів на придбання нової техніки. "Є деякі ознаки, що продажі вантажівок стали більш активними. Процеси торгівлі йдуть, однак якщо порівнювати їх з показниками минулого року - видно, що все відбувається досить повільно. Можна сказати, що ми знаходимося на рівні 2000 року", - такий нинішню ринкову ситуацію бачить К. Бяцявічюс.

Директор UAB "Mečys" Мячісловас Атрошкявічюс каже, що не вважає цього успішного періоду на ринку підйомом. «Так, щось відбувається, але особисто я ще б не наважився розширювати свій парк. Немає ніяких сигналів, за якими можна було б встановити, скільки триватиме цей період », - каже М. Атрошкявічюс.

Директор UAB "Remkautas" Кястутис Амбразас так само недовірливо дивиться на нинішній період: «Я чув, що купують старі тягачі, але те, що виріс попит на нові - для мене сюрприз. Ну, хіба що холодильники купують. Ми теж недавно придбали ».

Директор UAB "Klaipėdos Transekspedicija" Гінтаутас Шяшкус каже, що фірма думає про можливість придбання нових тягачів, однак не поспішає з прийняттям рішення.

Слабо купуються вантажівки, які стоять на банківських стоянках - перевізники не довіряють їх технічного стану. У першому півріччі минулого року продажі таких транспортних засобів йшли дуже добре, а зараз ринок оренди з правом викупу гине.

Поки перевізники сумніваються, чи варто розширювати парк, що продають тягачі компанії радіють, що у них є робота, складають замовлення і сподіваються, що цей підйом не закінчиться з початком літа. На сьогоднішній день перевізників турбує ще й те, що виріс попит на вантажі не приносить збільшення цін на перевезення. Доводиться працювати за мінімальний прибуток або собівартість. Власники транспортних фірм так само помічають, що останнім часом в Литву повертаються продані іноземцям тягачі - тільки зараз ми їх купуємо набагато дорожче, ніж продавали.

У порту Роттердам тестують технологію автоперевезень «рух караваном»

У порту Роттердам тестують технологію автоперевезень відому як «рух караваном».

2018-10-03 640

У Ганновері оголошено переможця конкурсу «International Truck of the Year 2019»

На виставці комерційних автомобілів IAA 2018 у Ганновері був оголошений переможець престижного конкурсу «International Truck of the Year 2019». Лауреатом став новітній магістральний тягач «Ford F-MAX». Такий вердикт журі, до якого входять 23 журналістів з 23 країн Європи. З новим магістральним тягачем «Ford F-MAX» компанія «Ford Truck» планує потестініть конкурентів з Великої сімки європейських виробників вантажівок важкого класу. Новинка отримала назву на честь легендарних машин «Ford F Series».

2018-09-27 869

У Німеччині на автобані їздитимуть вантажівки без водіїв

У Німеччині на автобані A9 між Мюнхеном і Нюрнбергом будуть здійснювати по три поїздки в день безпілотні вантажівки, що перевозять вантажі логістичної компанії «Schenker» - дочірнього підприємства німецького залізничного концерну «Deutsche Bahn».

2018-06-26 1 237

Транспортна тиждень (16 травня - 23 травня)

Єврокомісія готується ввести рамки CO2 по забрудненню повітря, вперше - для вантажного автотранспорту. В уряді знову захищають інтереси страхових компаній, але обіцяють приборкати зростання вартості страхових послуг. Схвалено введення квот з прийому на роботу спеціалістів із третіх країн, в тому числі, водіїв далеких рейсів - «Linava» бачить в цьому загрозу бізнесу. Ці та інші актуальні новини галузі в традиційній «Транспортної тижня».

2018-05-21 300

Скільки коштує безпека на дорозі

Стратегія посилення безпеки на дорогах «Візія 0» народилася в Скандинавії десяток років тому. Шведи вирішили до 2030 року скоротити число загиблих і поранених на дорозі вдвічі, а ще через 20 років звести смертність від ДТП до нуля. Сьогодні до програми приєдналися багато країн ЄС, в тому числі, з цього року Литва. Амбіційний проект в міністерстві транспорту представили в березні, загальний бюджет не називається - важко планувати на чверть століття вперед. Але і окремі цифри в десятки і сотні млн євро звучать вражаюче - ці б гроші роздати транспортним підприємствам, може, проблеми вирішилися б самі?

2018-04-25 286

Але і окремі цифри в десятки і сотні млн євро звучать вражаюче - ці б гроші роздати транспортним підприємствам, може, проблеми вирішилися б самі?
Курс валют магазина
Наличный расчет
1 доллар = 7.95 грн


Безналичный расчет
1 доллар = 8.1 грн
1 WMZ = 8.1 грн

Рекомендуем посетить
Новости
Дизайн и создание сайтов

Создание сайтов

Хиты продаж
Наш опрос
Что более востребовано?

 Ноутбук
 Настольный ПК
 Видеокарта
 Процессор
 Материнская плата
 Память
 Винчестер
 Монитор

Всего ответов: 1984

Ответить
Акустика для дома

 

 

Оцените качество

по доступной цене

Акустические колонки