Ваша корзина

В корзине нет товаров
Вход с паролем Регистрация
Каталог
Партнерские сайты
Сервис
  • Поставщики
  • Доставка
  • Гарантия
  • О магазине
Статьи

Наши коллеги artmisto.net

Web и интернет

Интересные статьи

Статьи из мира интернета

artmisto.net
Наши коллеги artmisto.net. Казино "Buddy.Bet" радо сообщить всем азартным игрокам о запуске своего нового сайта, предоставляющего множество увлекательных игр и выгодных бонусов.

Последние статьи
Где заказывать ремонт ноутбука: пара советов для пользователей

Юридическое сопровождение сделок с недвижимостью юридических лиц

Бесшовные натяжные потолки – прекрасное решение для любого помещения

Мини атс panasonic
Видеокамеры для всех

 

 

Широкий выбор:

видеокамеры и аксессуары

Телевизоры LCD

Рекомендуем:  

   Каталог телевизоров LCD

по доступным ценам 

Рейтинг
Сейчас на сайте
На данный момент
в магазине находится:

1 посетитель(ей)

Mobile-review.com Кращі телефони 2010 року. версія Mobile-Review.com

  1. номінація Бестселер
  2. Номінація Ціна / Якість
  3. номінація Імідж
  4. Номінація Масовість і Інновації
  5. Поза номінацій або призи поза конкурсом
  6. Кілька слів про майбутнє
  7. Посилання по темі

Ми дотримуємося простого правила: називати тільки дійсно кращих з кращих. Велике число нагород в різних виданнях призводить найчастіше до того, що читач починає губитися в здогадах: а що ж, власне, насправді коштує його уваги. Ми намагаємося уникнути цієї проблеми і концентруємося лише на найцікавіших продуктах.

У 2010 році через наші руки пройшло 314 різних GSM / UMTS-моделей (роком раніше тільки 247), до стадії огляду на сайті дійшла невелика частина. Всі висновки робляться на підставі реального досвіду спілкування з телефонами, а не їх «паперових» специфікацій.

Нагороди відрізняються за кольором. Реальною нагородою є тільки перше місце. Вона виділена жовтим кольором, на ній також вказується номінація. Всі другі і треті місця (сріблясті і білі іконки), якщо так можна висловитися, заохочувальні. Вони тільки показують, між якими моделями йшло змагання за перше місце.

Запам'яталися моделі і ті, що засмутили, проходять поза конкурсом. Ви можете побачити поруч з ними веселі чи, навпаки, похмурі обличчя.

При створенні номінацій ми відштовхувалися від речей, які хвилюють звичайної людини, того, до чого він прагне. Сама собою в голову приходить номінація «Бестселер». У ній оцінювати апарати дуже легко, адже досить поглянути на дані продажів в кожному із сегментів і вибрати максимальну функціональність телефонів. Тут користувачі самі проголосували рублем, нам же залишається оприлюднити їх вибір. За рамки цієї категорії ми винесли бюджетні моделі, вони мають набагато більш високі продажі, ніж апарати з будь-якого іншого сегмента. Ми ж намагалися оцінити всю сукупність параметрів: як модель була прийнята на ринку (огляди преси, відгуки користувачів, очікування апарату), як росли або не росли її продажу після появи. Зізнаюся чесно, що ми трохи змішали різні цінові сегменти, щоб показати різноманітність вибору покупців і їх переваги.

Здавалося б, бестселер автоматично означає ідеальне співвідношення ціни / якості. Саме з цієї причини користувачі й купують апарати, які стають бестселерами. Але дане міркування діє в обмежених рамках, так як втручаються закони ринку. Найчастіше багато моделей не представлені так широко, як того заслуговують: у виробників не вистачає виробничих потужностей. З іншого боку, співвідношення ціни / якості у них відмінне. В силу відсутності маркетингових зусиль дані моделі не стають бестселерами. Але з інженерної точки зору набором функцій вони цікаві для своїх класів. Так з'явилася номінація «Ціна / Якість». У ній ми проводимо нашу експертну оцінку моделей, виділяємо кращі за всіма параметрами і ціною. Адже створити близький до ідеалу телефон можливо, але коштувати при цьому він буде, як спортивний автомобіль.

Виводячи за рамки номінації «Бестселер» недорогі телефони, ми викреслили відразу велику кількість моделей. Для них передбачена номінація «Масовість і Інновації». З одного боку, ми дивилися, що нового принесли моделі на ринок (виключно наша оцінка технологій), з іншого - порівнювали наші оцінки з продажами апарату на ринку. На відміну від першої номінації тут не тільки і не стільки аналіз сформованої ринкової ситуації, скільки наша оцінка привабливості нових функцій в тій чи іншій моделі. Вони-то якраз і були підкріплені продажами, масовість забезпечується саме цим.

Остання номінація - «Імідж». Назва говорить сама за себе: в цій категорії оцінювалися найбільш цікаві іміджеві апарати, які підкреслюють статус власника, говорять про нього краще за слова.

За сегментами апаратів наші номінації можна поділити наступним чином:

  • Бестселер - бізнес чи іміджевий сегмент, максимальний набір функцій.
  • Ціна / Якість - оптимальний набір функцій.
  • Масовість і Інновації - апарати, представлені масово, але мають родзинку, інновації в своєму класі.
  • Імідж - модні, іміджеві, статусні телефони.

Також основні, що запам'яталися моделі відзначаються значками з усмішками. Залежно від нашої оцінки вона може бути веселою або сумною, похмурою. В черговий раз ми відмовилися від нагородження смартфонів як окремої номінації. Їх кількість зросла на ринку, але дані моделі підпадають під той чи інший з перерахованих сегментів.

Тепер же дозвольте від опису номінацій перейти до нагороджень.

номінація Бестселер

Рік не приніс ніяких несподіванок. На жаль, лінійка бізнес-телефонів від Nokia не отримала ніяких значимих оновлень. Так, Nokia E71 займала невелику нішу в 2009 році, а в 2010 році її продажу на тлі оновленої моделі E72 виросли, і значно. Сьогодні це варіант телефону для тих, хто ностальгує за сильним продуктам від Nokia. Вихід Nokia N8, який теоретично потрапляє в цю категорію, переносився з місяця в місяць, в результаті модель вийшла із заводським браком, який до цих пір не виправлений остаточно. Але в підсумковій оцінці ми закрили очі на цей шлюб і уявили, що його не існує. Чи став телефон, який Nokia рекламує зарядкою від хом'ячка в колесі, одкровенням для ринку? Для Nokia це однозначно кращий смартфон. Але шкода, що Nokia залишилася в 20 столітті і не побачила настання нових технологій. Застаріла морально ще до виходу Symbian ^ 3 псує все враження від гарного дизайну пристрою. Та й продажі телефону виявилися, м'яко кажучи, такими, що розчаровують, одна з найбільш рекламованих моделей провалилася в широкому продажі, але стала номером один по повернень. На бестселер ця модель не тягне.

У сегменті Бестселер міцно осіли Android-смартфони, а також традиційно тут присутній Apple iPhone. Вихід четвертої версії став для ринку якщо не одкровенням, то вельми закономірним розвитком успіху попередніх апаратів. Незважаючи на проблеми з антеною в США, ця модель мала дуже високі продажі і задала непогану планку для всіх конкурентів. І це було очікувано.

Несподіваним можна назвати оглушливий успіх Samsung Galaxy S, який вистрілив на рівному місці. Тут і використання екрану SuperAMOLED, тонкий корпус, тобто ті складові, що інші компанії втілюють в моделях 2011 року. Модель не позбавлена ​​недоліків, як і будь-який телефон, але саме цей апарат з місця в кар'єр почав бити рекорди продажів по всьому світу. Одна з найбажаніших моделей, незважаючи на максимальну вартість. Без усяких знижок Бестселер.

Зізнаюся чесно, що ми боролися за те, кому віддати перше місце. Голоси розділилися порівну. Саме час влаштовувати жереб, але це не наш метод. В результаті було вирішено, що віддати перше місце треба тієї моделі, за яку проголосувало більше людей, купивши її. Отже, перше місце в категорії дістається Apple iPhone 4.

Ми дотримуємося простого правила: називати тільки дійсно кращих з кращих

Друге місце відповідно йде Samsung Galaxy S.

Друге місце відповідно йде Samsung Galaxy S

Але і без третьої моделі в цій категорії не обійшлося, це всім відомий і знайомий HTC Desire. За рахунок HTC Sense і приємного інтерфейсу модель користувалася впевненим попитом, стала одним з кращих пропозицій року. Її вибирали поряд з Apple iPhone4, Samsung Galaxy S.

Її вибирали поряд з Apple iPhone4, Samsung Galaxy S

Номінація Ціна / Якість

У цій номінації традиційно сильно виступають корейські компанії, вони пропонують максимальну функціональність за мінімум ціни. У 2009 році в цій категорії ми виділили відразу два телефони від Samsung, але в 2010 році вибір був складніший. І виною тому знову компанія Samsung. Вона зіграла з собою злий жарт, задавши таку планку з Samsung Wave, до якої не може дотягнутися більшість телефонів цього класу, включаючи власні розробки компанії. У Samsung Wave вперше знайшов застосування SuperAMOLED-екран, тонкий і металевий корпус, спритний інтерфейс, використання Wi-Fi b / g / n, а також Bluetooth 3.0. Саме час номінувати цей апарат в категорії Масовість і Інновації, благо його тираж швидко перевищив кілька мільйонів штук. Це модель стала для 2010 року однією з ключових, визначила функціональність конкурентів і задала планку. Тому в даній категорії вона отримує перше місце.

Тому в даній категорії вона отримує перше місце

Друге місце, не викликало ніяких сумнівів. Це модель від HTC зі звучною назвою WildFire. Увірвавшись на ринок як степова пожежа, цей телефон дуже швидко показав, що приємний Android-смартфон може коштувати недорого. Для ринку і для HTC ця модель стала проривом в нові цінові сегменти для Android.

Для ринку і для HTC ця модель стала проривом в нові цінові сегменти для Android

З третім місцем все було не так однозначно. Довго і прискіпливо дивився на смартфони від Nokia. Дешевих смартфонів безліч, хороших при цьому немає. Випадають з мірила якості. Але ж Nokia завжди була сильна звичайними телефонами. На жаль, в 2010 році нічого запам'ятовується на ринок не вийшло. Виходить, що ключовою моделлю стає Nokia 6700 Classic, нагадаю, що в минулому році ми назвали її номером один в категорії Імідж. За минулий рік ціна впала, імідж розгубила разом з новизною, але по співвідношенню ціна / якість модель стала цікавіше.

За минулий рік ціна впала, імідж розгубила разом з новизною, але по співвідношенню ціна / якість модель стала цікавіше

номінація Імідж

Знаєте, але в цій категорії в 2010 році все було нецікаво. Скажу навіть більше - нудно. Яскравих моделей, які б говорили про свого господаря багато чого, практично не було. Приходиш кудись в пристойне місце, бачиш кругом Apple iPhone різних модифікацій. Іноді вкраплення Samsung Galaxy S, а також HTC Desire. Але цих значно менше. Жодної Nokia. Який імідж у цих телефонів? Правильно, ніякої. Тому в категорії тільки один переможець і відсутність конкурентів як класу. А шкода, навіть 2009 рік був цікавіше в цьому аспекті.

А шкода, навіть 2009 рік був цікавіше в цьому аспекті

Номінація Масовість і Інновації

У 2009 році ми говорили про те, що розцвів ринок сенсорних телефонів. У 2010 році ця тенденція продовжилася. Нарощувалися якісні характеристики телефонів, але одкровення в цьому сегменті не було. Інша справа - розвиток сегмента захищених апаратів, в яких відпрацьовувалися технології майбутнього для звичайних телефонів. Наш вибір розривався між Motorola DEFY і Samsung B2710 Xcover, якому передувала модель E2370. На стороні Motorola то, що це перший захищений Android-смартфон, клас захисту порівняємо з Samsung, але це також і сенсорний телефон. Дивовижний телефон, який викликає повагу. Але з'явився він в кінці року і тільки на обмеженому числі ринків. Тому перше місце віддати ми йому не змогли, він залишається екзотикою в більшості країн світу. У той же час куленепробивний B2710 Xcover став моделлю, яка перевернула уявлення про вартість захищеного телефону і про те, що такий захист може витримати. У наших експериментах ми знущалися над цим телефоном по-всякому, і він витримав всі.

У наших експериментах ми знущалися над цим телефоном по-всякому, і він витримав всі

Друге місце по праву відходить LG Optimus GT540, цей апарат став першим телефоном на Android, пробив планку ціни в 200 євро. І одним з наймасовіших пристроїв в своєму сегменті. Ціна грає роль, і величезну, а в LG дали можливість отримати одну з кращих мобільних ОС багатьом людям. Як результат, друге місце в категорії.

Як результат, друге місце в категорії

У 2010 році спостерігався розквіт QWERTY-телефонів, вони стали популярні серед молоді. Такі рішення запропонували всі виробники, хтось більшу кількість моделей, хтось менше. Але на думку спадає одразу з десяток апаратів. Найкращою моделлю в початковому сегменті став Alcatel OT802, він був доступний в більшості європейських країн і мав найменшу вартість при порівнянній з конкурентами функціональності. Якість виконання за свою ціну одне з кращих, та й дизайн приємний.

Якість виконання за свою ціну одне з кращих, та й дизайн приємний

Поза номінацій або призи поза конкурсом

Одну з моделей, яка стала одкровенням для ринку, ми вже відзначили, це захищений Motorola DEFY, апарат заслуговує найвищих нагород і відгуків.

Одну з моделей, яка стала одкровенням для ринку, ми вже відзначили, це захищений Motorola DEFY, апарат заслуговує найвищих нагород і відгуків

Для Sony Ericsson весь 2010 рік пройшов під знаком боротьби з власною дурістю, і результати цього вилилися в дивні продукти. Наприклад, флагман компанії Sony Ericsson X10 був цікавий за задумом, але сумний по реалізації. Назвати флагманом телефон, який оснастили застарілими комплектуючими за максимальну ціну, не можна. Так само як і застарілою версією Android, яку довго не могли оновити. Дивний продукт для справжніх шанувальників марки. Безумовно, негативний досвід.

Безумовно, негативний досвід

Але компанія, як зазвичай, сильна в нішевих рішеннях, наприклад, Sony Ericsson X10 Mini став одкровенням для ринку і для жіночої аудиторії, цей апарат вийшов вдалим і приємним. І він заслуговує на позитивну оцінку.

І він заслуговує на позитивну оцінку

У сегменті бізнес апаратів у Blackberry з'явилося продовження Bold, моделi 9700 стала дуже непоганим оновленням першого апарату, з нею не просто приємно працювати, це справжній інструмент для бізнесу.

У сегменті бізнес апаратів у Blackberry з'явилося продовження Bold, моделi 9700 стала дуже непоганим оновленням першого апарату, з нею не просто приємно працювати, це справжній інструмент для бізнесу

Для Nokia весь 2010 рік пройшов під знаком суцільних розладів і проблем. На жаль, вихід перших Symbian ^ 3 смартфонів Nokia N8 і C7 не опинився безхмарним. Його затьмарив шлюб і той факт, що операційна система ще до виходу виявилася морально застарілою. Один штрих - протягом трьох років програмісти Nokia не можуть скопіювати з Apple iPhone екранну клавішу перемикання мови введення. Потрібно здійснювати непотрібні рухи тіла, що виглядає в 21 столітті кілька архаїчно. Тому ці продукти можна сміливо називати провалом року. Як не крути, але про повернення Nokia на ринок смартфонів говорити не доводиться.

Як не крути, але про повернення Nokia на ринок смартфонів говорити не доводиться

У той же час, компанія утримує гарні позиції в сегменті несенсорним моноблоків, і доказом тому вихід такого бестселера як Nokia X2. Відмінний апарат за співвідношенням ціна / якість.

Відмінний апарат за співвідношенням ціна / якість

Кілька слів про майбутнє

Нам здалося, що вибір редакції - це завжди добре, але ми хочемо знати і те, що обираєте ви. Яку марку телефонів віддаєте перевагу, якого оператора, яку модель вважаєте найкращою. Починаючи з лютого 2011 року, ми вводимо голосування читачів Mobile-Review.com про всі питання, пов'язаних з телефонами, операторами, моделями. Ви зможете кожного місяця голосувати за улюблені, а також нелюбимі продукти. Це буде не тільки голосування За, але і Проти. Тобто, ви зможете оцінити і нелюбимі продукти, що завжди показово. За підсумками таких щомісячних голосувань буде проводитися підсумкове, щорічне голосування, вибір наших читачів. На нашу думку, тільки такі постійні голосування дозволять уникнути того, що більша увага отримують при голосуванні моделі, які свіжі в пам'яті, а ті, що підкорювали серця на початку року, вже забуваються і не сприймаються як одкровення. Якщо у вас є пропозиції про те, які параметри ви хочете бачити в голосуванні, то ласкаво просимо в обговорення на форумі. Ми готові, як завжди, вислухати вас, а найцікавіші пропозиції реалізувати. Дякуємо. І вдалого вам року!

Обговорення на форумі >>>


Посилання по темі

Ельдар Муртазін ( [email protected] )
Ельдар Муртазін (   eldar@mobile-review Twitter Livejournal
Опубліковано - 25 грудень 2011 р

Блог MrMurtazin.com

Є, що додати ?! Пишіть ... [email protected]

Чи став телефон, який Nokia рекламує зарядкою від хом'ячка в колесі, одкровенням для ринку?
Який імідж у цих телефонів?
Курс валют магазина
Наличный расчет
1 доллар = 7.95 грн


Безналичный расчет
1 доллар = 8.1 грн
1 WMZ = 8.1 грн

Рекомендуем посетить
Новости
Дизайн и создание сайтов

Создание сайтов

Хиты продаж
Наш опрос
Что более востребовано?

 Ноутбук
 Настольный ПК
 Видеокарта
 Процессор
 Материнская плата
 Память
 Винчестер
 Монитор

Всего ответов: 1984

Ответить
Акустика для дома

 

 

Оцените качество

по доступной цене

Акустические колонки