- Телефон гарячої лінії Телефон гарячої лінії для жителів Росії +7 800 3333 887. Однак якщо ви є іноземцем,...
- Графік роботи гарячої лінії
- Що можна з'ясувати по телефону?
- В якому випадку підтримка не зможе допомогти?
- Інші способи зв'язку
- Компетентність операторів і час відповіді
Телефон гарячої лінії
Телефон гарячої лінії для жителів Росії +7 800 3333 887. Однак якщо ви є іноземцем, то в ній, швидше за все, так само є своя диспетчерська служба.
- Так, для жителів Білорусі номер гарячої лінії буде 8 (820) 0073 0015.
- Якщо ви - житель Казахстану, то номер буде (7252) 31-00-05.
- Для Киргизстану номер буде (996322) 22-27-27.
- Жителям Таджикистану стане в нагоді номер (99244) 625-58-58.
- Туркменістан може зателефонувати за номером (99312) 390 654.
- Для Узбекистану актуальний номер (99897) 7856866.
- В Україні діє номер 0 800 30 20 30.
- У Молдові - +373 (22) 224035.
- Азербайджан може зв'язатися по телефону (99412) 447-17-94.
- Вірменія - по загальному номером (8852) 55-60-10.
- Для Грузії актуальний телефон (99532) 51-76-62.
Вартість дзвінків на гарячу лінію
Для телефону гарячої лінії номер +7 800 3333 887 є абсолютно безкоштовним.
Графік роботи гарячої лінії
Фахівці гарячої лінії працюють за московським часом. Так, з понеділка по четвер оператори працюють з 7:00 до 18:00. У п'ятницю фахівці працюють з 7:00 до 17:00. А ось в суботу центр працює з 9:00 до 17:00. У неділю ж телефон гарячої лінії не працює.
Що можна з'ясувати по телефону?
За телефоном гарячої лінії вам повідомлять інформацію про:
- Обслуговуванні купується в компанії техніки.
- Здійсненні гарантійного ремонту.
- Ремонті, який здійснюється вже після завершення гарантії.
- Додаткові послуги компанії.
- Запасних аксесуарах і частинах для техніки.
В якому випадку підтримка не зможе допомогти?
Навряд чи по одному лише вашому описі фахівці компанії зможуть зрозуміти, «що у вас зламалося». Для цього потрібен буде огляд майстра.
Інші способи зв'язку
Один з варіантів зв'язку - це замовлення зворотного дзвінка. Для цього потрібно заповнити в спеціальній формі такі відомості:
- Ваше ім'я.
- Контактний телефон для зв'язку.
- Адреса електронної пошти.
- При необхідності - ваш коментар.
Після заповнення цих даних можна натиснути на клавішу «Відправити».
Якщо ж вас цікавить конкретно заявка на ремонт, то можна так само скористатися відповідною формою. Для цього слід заповнити наступні поля:
- Ім'я.
- Контактний телефон.
- Адреса вашої електронної пошти.
- Місто, з яким ви проживаєте.
- Ваш точну адресу.
- Вкажіть точно, який саме ремонт ви бажаєте отримати - гарантійний або післягарантійний.
- Так само слід залишити інформацію про поломку і, при бажанні, заповнити розділ «Коментар».
Після цього можна натиснути на клавішу «Відправити».
Так само з компанією можна зв'язатися через ВКонтакте, пройшовши за посиланням https://vk.com/indesitrussia .
Компетентність операторів і час відповіді
Не дивлячись на ввічливе спілкування операторів гарячої лінії, майстри гарантійної служби приїжджають далеко не так швидко, як хотілося б.
В якому випадку підтримка не зможе допомогти?Що можна з'ясувати по телефону?
В якому випадку підтримка не зможе допомогти?