Щоб не заплутатися самої і не вводити в оману споживачів, Apple повинна змінити принцип найменування нових iPhone, упевнений Кен Сегалла, гуру маркетингу і автор бренду iMac. На його думку, скориставшись цифробуквене концепцією, розведеної порівняльними ступенями на кшталт «плюс» і «мінус», компанія фактично загнала себе в пастку, вибратися з якої буде непросто.
«Якщо Apple не перестане збивати своїх клієнтів з пантелику назвами смартфонів, вона стане куди більше схожа на Toshiba, ніж на саму себе, - пише Сегалла на сторінках свого особистого сайту. - Чому б їй не скористатися вже наявною в її розпорядженні концепцією нейминга, випустивши просто iPhone 8, iPhone 8 mini і iPhone 8 Pro? Мабуть, краще цього був би тільки повна відмова від цифр ».
Раніше передбачалося, що слідом за iPhone 6 і 6s Apple може випустити революційний iPhone Air. Такої позиції, зокрема, дотримувалися багато аналітиків, посилаючись в своїх прогнозах на появу в модельному ряду iPad лінійки Air. Втім, як ми можемо бачити сьогодні, в Купертіно вирішили назавжди позбутися від «повітряного» бренду, припинивши випуск планшетів під цією маркою і давно забувши про оновлення фірмових лептопів.
Чому б їй не скористатися вже наявною в її розпорядженні концепцією нейминга, випустивши просто iPhone 8, iPhone 8 mini і iPhone 8 Pro?