Схоже, що часи, коли при словах «китайський телефон» покупець характерно кривився, згадуючи сумнівні бренди Nokla і SQNY , - а також «версійні» iPhone на «Андроїд», - безповоротно минув. Тепер продукція з Піднебесної все частіше асоціюється з гарною якістю за найкращою ціною і користується заслуженою популярністю. Про це свідчить, зокрема, статистика продажів «М. Відео» і « Ельдорадо ». Тут у другому кварталі поточного року смартфони Huawei і Honor рішуче обігнали Apple і Samsung в натуральному вираженні (за кількістю проданих пристроїв). Всього ж за підсумками першого півріччя китайські смартфони Honor / Huawei, Xiaomi, Nokia і Oppo / Vivo в штуках зайняли близько третини ринку - в півтора рази вище, ніж роком раніше. А бренд Xiaomi за звітний період збільшив свою ринкову частку в три рази!
За останні роки в лексикон продавців-консультантів салонів зв'язку і магазинів електроніки увійшло словосполучення «хороший Китай». Так сьогодні називають смартфони і іншу цифрову техніку з Піднебесної, яка не поступається за своїми характеристиками і якістю більш іменитим міжнародним брендам (часом теж збираються в КНР, але стоять дорожче).
Назвати «хороший Китай» дешевим язик не повертається - окремі моделі коштують понад 20 000 рублів, а топовий смартфон Huawei P20 пропонується за 39 990 рублів. Що, втім, дешевше схожих за характеристиками флагманів Apple і Samsung. Але при цьому виглядає і працює не менш ефектно!
Зробивши ставку на середній ціновий сегмент, китайські бренди не прогадали. Адже, за даними «М. Відео», в січні-червні 2018 року середня ціна продаваного смартфона збільшилася на 20%. А найвищу динаміку демонструють смартфони в діапазоні 10-20 тисяч рублів. Якраз там, де дуже багато «хорошого Китаю», на будь-який смак і можливості.
Таким чином, технологічний азіатський тріумф , підкріплений лідерством в області якості і функціоналу, рухається до свого логічного апогею - зміцненню позицій власних китайських брендів на ринку мобільної електроніки.
І хоча поки смартфони Apple і Samsung приносять виробникам і торговим мережам більше виручки, у світових гігантів є привід для занепокоєння. Адже, лідируючи в кількості проданих пристроїв, китайські бренди формують лояльність і звички цільової аудиторії. Тому не виключено, що з часом вони почнуть лідирувати не тільки в натуральному (штучному) вираженні, але й у грошовому - спочатку в цілому, а потім і окремими найбільш сильними брендами.
Наскільки швидко це відбудеться? .. Ймовірно, все буде залежати від обережності й акуратності нинішніх «мейджорів», яким користувачі можуть «не пробачити» зникнення роз'єму для навушників в новому смартфоні або історій з масовим загорянням акумуляторів. Та й раптові відключення планшетів в зв'язку з вимогами термінової «актуалізації по WiFi» (не завжди успішно проходить з першого разу!) Теж доставляли великі клопоти.
Що ж! Тепер «яскраві і безрамкові смартфони» не обов'язково повинні бути «A» або «S».
Мало не забули: у TechnoDrive є група ВКонтакте - і на Facebook . Підключайтеся!
«ГЛОНАСС» виходить на орбіту з батареями з Новочеркаська
Супутникова навігація потрібна всім. Завдяки їй, свої координати безпомилково визначають літаки, наземний і водний транспорт; підприємства відслідковують доставку вантажів; служби порятунку оперативно надають допомогу потрапили в біду, - а сотні мільйонів індивідуальних користувачів легко орієнтуються навіть у незнайомих містах. При цьому кількість глобальних систем супутникового позиціонування можна перелічити на пальцях однієї руки. І найважливішою для росіян, безумовно, є «ГЛОНАСС» - вітчизняна система, яка не залежить від зарубіжних розробників. Черговим кроком на шляху розвитку російської системи став запуск супутника «Глонасс-М» (заводський №758) з космодрому "Плесецьк", що відбувся 27 травня. Важливу роль в якому зіграли хімічні джерела струму, створені в Новочеркаську.
Ще інформація !!! Смартфони, планшети Наскільки швидко це відбудеться?