- Використовуйте останню версію macOS
- Перевірка налаштувань звуку
- Перевірка роз'єму аудіовиходу на комп'ютері Mac
Якщо звук із вбудованих динаміків комп'ютера Mac не чутний, переконайтеся, що ви використовуєте останню версію macOS, і перевірте настройки.
Використовуйте останню версію macOS
Перевірка налаштувань звуку
Якщо після оновлення ПЗ комп'ютера звук із вбудованих динаміків як і раніше не чути, перевірте налаштування звуку.
Для початку від'єднайте від комп'ютера всі зовнішні аудіопристрої. Також від'єднайте всі кабелі від портів USB, FireWire і аудіороз'єми 3,5 мм.
- У меню Apple () виберіть «Системні настройки».
- Виберіть «Звук».
- Відкрийте вкладку «Звуковий вихід» і виберіть «Вбудовані динаміки». Якщо варіант «Вбудовані динаміки» відсутній на вкладці «Звуковий вихід», зверніться в службу підтримки Apple .
- Якщо повзунок регулювання гучності встановлено на низький рівень, пересуньте його вправо і повторіть перевірку.
- Якщо встановлено прапорець «Вимкнути звук», зніміть його і повторіть перевірку.
- Якщо звук як і раніше не чути, зверніться в службу підтримки Apple .
Перевірка роз'єму аудіовиходу на комп'ютері Mac
Якщо на вкладці «Звуковий вихід» замість «Вбудовані динаміки» відображається «Цифровий вихід», перевірте роз'єм аудіовиходу на комп'ютері Mac.
Насамперед відключіть всі зовнішні аудіопристрої від комп'ютера Mac. Також від'єднайте всі кабелі від портів USB, FireWire і аудіороз'єми 3,5 мм. Потім перевірте, світиться чи роз'єм аудіовиходу червоним. Якщо так, то ваш комп'ютер Mac може потребувати обслуговуванні .
Дата публікації: лютому 17, 2017