Чверть століття бренд ThinkPad не перестає дивувати своїх клієнтів у всьому світі і в Україні. Не тільки клієнтів, але і просто щирих цінителів передових технологій - інженерів, космонавтів, істориків, дизайнерів і журналістів
Неодноразово пристрої лінійки ThinkPad, тестовані по військовим стандартам Міністерства оборони США MIL-STD 810G, виявлялися на перших рядках рейтингів за версією найавторитетніших ІТ-видань. Експерти називали ThinkPad кращим за інновації і надійність, якість збірки, безпрецедентне час автономної роботи. У чому ж секрет такого успіху легендарного бренду? Пропонуємо зазирнути в історію.
25 років інновацій
ThinkPad 700C, розроблений Річардом Саппер в дослідницькій лабораторії Yamato Labs в Японії, був представлений 5 жовтня 1992 року. Завдяки оригінальному дизайну в стилі традиційної японської коробки «bento» ноутбук виграв більше трьохсот нагород і став символом статусу для президентів і керівників вищої ланки.
З моменту виходу першої моделі в світі було продано 130 мільйонів пристроїв під брендом ThinkPad. Вони побували в найвіддаленіших куточках планети, використовувалися в десятках місій в космосі. Бренд має унікальну історію, яка багато в чому змінила світ. Перші ноутбуки ThinkPad зробили революцію в стилі роботи, ставши максимально мобільними. Для 1992 року, коли з'явився ThinkPad 700C, потужний комп'ютер з дисплеєм розміру стандартного аркуша офісного паперу був дійсно чимось особливим. ThinkPad став піонером в передачі інформації між комп'ютерами, коли в ThinkPad 755CD вперше серед ноутбуків з'явився вбудований привід CD-ROM. Випуск у 2004 році ноутбука ThinkPad T42 ввів технологію біометричної ідентифікації для забезпечення безпеки і зробив вхід в систему одночасно і безпечніше, і простіше. І це не повний перелік інновацій ThinkPad за всю історію його існування.
Девід Хілл, раніше головний дизайнер Lenovo: «Дизайн ThinkPad унікальний, в цих ноутбуках поєднуються естетика, призначений для користувача досвід і технологічність. Навіть через 25 років після випуску першого 700C в останньому X1 Carbon легко дізнатися ThinkPad ».
Незважаючи на стрімкий розвиток технологій, дизайнери і інженери, що працюють над ThinkPad, залишилися вірні традиціям - зі збільшенням обчислювальної потужності оригінальна концепція ноутбука залишилася незмінною. Надалі бренд ThinkPad буде продовжувати розвиватися, впроваджувати інновації і поставляти клієнтам технології майбутнього. Арімаса Наіто, колишній глава лабораторії Yamato і «батько» ThinkPad, твердо вірить, що майбутнє бренду в надійних руках.
Тарас Джамалов, генеральний директор Lenovo в Україні: «Бренд ThinkPad в корені змінив підхід до багатьох речей: бізнесу, фінансів, освіти, охорони здоров'я. І це неповний список областей, які завдяки комп'ютерним технологіям зазнали серйозної трансформації за останні 25 років. Ми раді і пишаємося тим, що ноутбуки цього легендарного бренду по достоїнству оцінені в Україні: попит на комп'ютери ThinkPad зростає, а це значить, що користувачі впевнені в їх надійності та здатності вирішувати найважливіші робочі завдання. В цьому році (до 1 грудня 2017 року) на українському ринку зростання (рік до року) продажів ThinkPad і ThinkCentre особливо помітний: він склав 285%. За цей рік в Україні було продано пристроїв на суму $ 4,97 млн., А частка ThinkPad серед всіх ноутбуків Lenovo (в грошовому еквіваленті) - 9,7% ».
В Україні доступні ноутбуки ThinkPad серій T і X1, Edge, моделі ThinkPad 13 і X270, а також багато інших пристроїв сімейства Think. Більш детальну інформацію про моделі ви можете знайти на сайті компанії https://lenovo.ua/ .
На ноутбуки ThinkPad стандартно надається глобальна гарантія. Якщо виникне проблема, наші експерти в 160 країнах світу готові прийти на допомогу. Ноутбуки ThinkPad в Україні супроводжуються гарантійним обслуговуванням з терміном ремонту не більше п'яти днів, щоб при непередбачених випадках в бізнесі простої були мінімальні.
Наступна чверть століття - це шанс для нових поколінь вивчити всі можливості, які відкриває ThinkPad. Пристрої цієї лінійки і далі будуть допомагати нашим клієнтам справлятися з щоденними викликами - як в бізнесі, так і в інших сферах їх особистісного розвитку.
У чому ж секрет такого успіху легендарного бренду?